طب سوزنی و رفع جوش و آکنه

زمانی که از رفتن به داروخانه ها و دنبال چاره گشتن برای رفع جوش و آکنه صورت و مصرف کرم های تجویز شده پوستی که نتیجه مطلوبی را به دست نداده اند خسته شدید ، طبیعی است که نسبت به امتحان کردن درمان های جایگزین طبیعی کنجکاو شوید.

طب سوزنی یک عملکرد طب چینی سنتی است که در آن سوزن هایی از جنس فولاد ضد زنگ به نازکی مو در نقاط کلیدی بدن وارد می شوند و شهرت آن به عنوان یکی از درمان های جایگزین در درمان دغدغه های زیبایی از قبیل آکنه و جوش ، روز به روز در حال افزایش یافتن است.

مفاهیم طب سوزنی چین بر این باور است که  یک بدن سالم به طور طبیعی سرعت پیشرفت روند پیری را به صورت داخلی و خارجی آهسته می کند.

هر ناحیه از صورت با اندام های متفاوتی در بدن شما متناسب است که سر نخ هایی را برای یافتن درمان مناسب بدست می دهد.

برای مثال حلقه های سیاه زیر چشم نشان دهنده این است که سطح عملکرد کلیه و غده فوق کلیه ، پایین تر از سطح نرمال است.

طب سوزنی در صورت می تواند با درمان علل پایه از قبیل بهم ریختگی هورمون ، آکنه را درمان کند.

طب سوزنی ، بررسی آن چه در زیر پوست در حال اتفاق افتادن است را مورد هدف قرار می دهد. هر آنچه که بر روی پوست شما جلوه گر می شود، انعکاسی از عدم توازن و بهم خوردن سلامت است که سلامت عمومی شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

طب سوزنی با درمان بافت های پایه از قبیل گوارش نامناسب یا بهم ریختگی هورمون عمل می کند و این بدان معناست که این تکنیک ، درمان ریشه ای علت آنچه را که در پوست شما در حال رخ دادن است مورد هدف قرار می دهد.

رفع جوش و آکنه

طب سوزنی در صورت چگونه عمل می کند ؟

فلسفه طب سوزنی چینی ، این است که همه چیز باید در حالت تعادل کامل باشد تا بتواند بهترین سطح عملکرد خود را ارائه دهد.

بنابراین هر بار که ترافیک از جریان یافتن ترددها جلوگیری می کند ، حتما در جایی دیگر ، ناکارآمدی رخ داده است ( در این مورد ، منظور پوست شما است. )

چینی ها این عملکردها را طریق مشاهده ، کشف کرده و دریافتند که نقاط مختلف ، تاثیرات درمانی ویژه ای را بر جای می گذارند.

تصور می شود که سوزن زدن به این نواحی با سوزن های ریز ، واکنشی را در بدن فعال می کند که بدن را برای توزیع نفوذ این منابع مورد نیاز برای بازیابی تعادل بدن تحریک می نماید.

طب سوزنی چگونه تشخیص می دهد که چه چیزی باعث بروز انواع مختلف آکنه شده است ؟

در طب سوزنی چینی ، هر ناحیه ای از صورت شما می تواند شاخص یک علت ریشه ای باشد. برای مثال در آکنه کیستی که قرمز ، متورم و دردناک است ؛ طب سوزنی می تواند مفید واقع شود چون این یک ضد التهاب طبیعی است که می تواند در تسکین دادن قرمزی و ارتقاء دادن بهبود سریعتر ، موثر باشد.

آکنه اطراف چانه ، فک و دهان اغلب با بهم ریختگی هورمونی یا استرس ارتباط دارد و با آغاز دوره قائدگی ، بارداری یا موقعیت هایی از قبیل PCOS ، ارتباط دارد.

همچنین طب سوزنی ، می تواند به تنظیم بهم ریختگی های هورمونی پایه که باعث تشدید آکنه می شود ؛ کمک کند.

آیا طب سوزنی برای رفع جوش و آکنه مفید است ؟

طب سوزنی بهترین روش درمانی است که هیچ گونه نگرانی درباره عوارض جانبی به همراه نداشته و زمانی که تمامی روش های درمانی که قبلا امتحان کرده اید هیچ نتیجه مثبتی برایتان نداشته اند ، به عنوان یک کمک طبیعی مفید، شما را یاری می کند.

برای این که دریابید که چه چیزی باعث بروز این مشکلات در شما شده است ، باید به دقت آنچه را که در زندگی تان اتفاق افتاده به یاد آورید و هر آنچه را که فکر می کنید می تواند یک دلیل آشکار در ایجاد چنین واکنش هایی در بدن شما شده باشد ، اصلاح نمایید.

رفع جوش و آکنه

روش های مختلفی وجود دارد که می توان برای متوقف نمودن جوش مورد استفاده قرار داد ، ولی گاهی اوقات این روش ها برای درمان مشکل کفایت نمی کند.

افراد در طب سوزنی برای درمان آکنه واکنش خوبی نشان می دهند. اگر می خواهید این دستاورد موثر واقع شود ، باید برخی نکات ساده را دنبال کنید.

چرا طب سوزنی را برای رفع جوش و آکنه انتخاب می کنیم ؟

طب سوزنی ، می تواند یک راه حل قدرتمند برای بسیاری از بیماری ها و آسیب دیدگی ها باشد. اگر شما دچار مشکلی هستید که درمان آن دشوار است یا احساس می کنید که همیشه باید با درد و بیماری زندگی کنید ، طب سوزنی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

قدرت طب سوزنی ، در توانایی آن برای درمان علت اصلی مشکل و نیز علائم مرتبط با آن مشکل است. این یک دستاورد همه جانبه برای درمان بدن ، ذهن و روح می باشد.

درمان های طب سوزنی برای رفع جوش و آکنه خطرناک هستند ؟

خیر ؛ به طور کلی درمان های طب سوزنی ، بی خطر و ملایم هستند.

طب سوزنی یک محیط آرام و راحت را از طریق تکنیک های سوزن بدون درد و ملایم و نیز نسخه های گیاهان دارویی خلق می نماید که در فعالیت های روزمره شما هیچ گونه اختلالی را ایجاد نمی نماید.

شما می توانید در طول درمان طب سوزنی ؛ برای دستیابی به بیشترین بهره ، استراحت و ریلکس کنید.

در نهایت وقتی سخن از جوش های سرسیاه و سر سفید به میان می آید ، گفته می شود که این جوش ها با سموم و بلغم بدن ارتباط داشته و طب سوزنی می تواند در کاهش دادن آن ها مفید واقع شود.

تولید زیاده از حد چربی پوست ، می تواند فولیکول های پوست را مسدود کند و همین امر اغلب علت اصلی تولید جوش های سر سفید یا سرسیاه می باشد.

در طب سوزنی ما بر روی استفاده از نقاط طب سوزنی تمرکز می کنیم که به پوست کمک می کند تا به صورت خود به خود ، تولید چربی پوست را به یک روش سالم تنظیم کند.